Prekių pirkimo – pardavimo taisyklės

  1. Sąvokos

1.1. Elektroninėje parduotuvėje www.osmo.lt yra parduodamos Pardavėjo prekės. Pardavėjo veiklą administruoja Lietuvos Respublikos VĮ „Registrų centras“, Juridinių asmenų registro Vilniaus filiale įregistruotas privatusis juridinis asmuo UAB „Osmo Lietuva“, juridinio asmens kodas 304715567, PVM mokėtojo kodas LT100011318610, registruotos buveinės adresas Savanorių pr. 178A, LT-03154 Vilnius, korespondencijos adresas Savanorių pr. 178A, Vilnius.
1.2. Pirkėjas – 1) veiksnus fizinis asmuo, t.y. asmuo, sulaukęs pilnametystės, kurio veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka; 2) juridinis asmuo.
1.3. Šalys – Pirkėjas ir Pardavėjas kartu.
1.4. Asmens duomenys –  bet kokia Pirkėjo pateikta informacija pagal kurią galima nustatyti jo tapatybę.
1.5. Taisyklės – šios „Prekių pirkimo – pardavimo taisyklės“, kurios yra taikomos kiekvienam Pirkėjo apsipirkimui www.osmo.lt ir kiekvienai tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaromai Prekių pirkimo-pardavimo sutarčiai.
1.6. Paskyra – Pirkėjo registracija www.osmo.lt Pirkėjo paskyroje, kurioje yra išsaugomi jo asmeniniai duomenys ir užsakymų istorija.
1.7. Privatumo politika – UAB „Osmo Lietuva“ patvirtintas dokumentas, kuriame yra numatytos pagrindinės Asmens duomenų rinkimo, kaupimo, tvarkymo ir laikymo taisyklės, naudojantis www.osmo.lt.
1.8. Sutartis – Pirkėjo ir Pardavėjo sudaroma Prekių pirkimo-pardavimo sutartis, kuri laikoma sudaryta nuo Užsakymo pateikimo momento. Sutartys yra Šalių vykdomos pagal užsakymo pateikimo metu galiojusias Taisykles.
1.9.    Užsakymas – Prekių užsakymas, kuriame yra nurodomos Pirkėjo pageidaujamos įsigyti Prekės iš Pardavėjo.

 

  1. Bendrosios nuostatos

2.1. Pirkėjas patvirtina Taisykles su jomis susipažinęs bei pažymėjęs varnelę prie teiginio „Aš susipažinau ir sutinku su OSMO Privatumo politikos taisyklėmis“. Tokiu būdu patvirtintos Taisyklės yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu – pardavimu www.osmo.lt susijusios sąlygos.
2.2. Pirkėjas, sukurdamas paskyrą www.osmo.lt, sutinka su Privatumo politikos Taisyklėmis ir jas patvirtina pirmosios registracijos metu. Šios Taisyklės taikomos visiems Pirkėjo apsipirkimams, atliekamiems www.osmo.lt. Pardavėjui atnaujinus Taisykles, jos bus taikomos nuo jų paskelbimo elektroninės parduotuvės www.osmo.lt momento.
2.3. Pirkti www.osmo.lt turi teisę Pirkėjai, apibrėžti Taisyklių 1.2 punkte. Pirkėjas, susipažinęs su Privatumo politika bei patvirtindamas Taisykles, patvirtina, kad jis turi teisę pirkti prekes www.osmo.lt.
2.4. Pirkėjas privalo susipažinti su www.osmo.lt patvirtinta ir viešai paskelbta Privatumo politika. Pirkėjo Asmens duomenys, nurodyti pateikiant užsakymą, bus tvarkomi nustatyta tvarka, t.y. laikantis www.osmo.lt saugumo įsipareigojimų dėl asmens duomenų saugumo užtikrinimo.

 

  1. Prekių užsakymas, pirkimo – pardavimo teisinių santykių sukūrimo momentas

3.1. Pirkėjas gali užsisakyti prekes www.osmo.lt pasirinkdamas vieną iš šių būdų:
3.1.1. užsiregistruodamas arba prisijungdamas prie jau egzistuojančios asmeninės www.osmo.lt paskyros;
3.1.2. užpildžius savo Pirkėjo duomenis www.osmo.lt ir pateikdamas užsakymą;
3.1.3. telefonu;
3.1.4. fizinėje OSMO Parduotuvėje adresu Savanorių pr. 178A, Vilnius.
3.2. Pirkėjas, užsisakydamas prekes vienu iš Taisyklių 3.1.1 – 3.1.2 punktuose nurodytų būdų, atitinkamuose www.osmo.lt sistemoje pateiktuose informacijos laukuose privalo nurodyti tinkamam prekių užsakymo įvykdymui būtinus savo Asmens duomenis, kurie www.osmo.lt bus tvarkomi Privatumo politikoje numatyta tvarka.
3.3. Prekių užsakymai, pateikti telefonu arba fizinėje Parduotuvėje, vykdomi Prekių pirkimo – pardavimo Taisyklių numatyta tvarka ir jiems taikomos Privatumo politikos nuostatos. Pateikdamas užsakymą Pirkėjas sutinka su www.osmo.lt Taisyklėmis ir jų taikymu.
3.4. Kai Pirkėjas, išsirinkęs norimą prekę ar paslaugą ir suformavęs prekių krepšelį, įvykdo visus užsakymo žingsnius, kurių paskutinis yra mokėjimo būdo pasirinkimas ir patvirtinimas, laikoma, kad tarp Pardavėjo ir Pirkėjo susirado pirkimo – pardavimo teisiniai santykiai ir sudaryta pirkimo – pardavimo sutartis. Pirkėjas informuojamas apie užsakymo patvirtinimą pateikiant pranešimą Pirkėjo nurodytu elektroniniu paštu.
3.5. Pirkėjo užsakytos prekės instrukcija lietuvių kalba pateikiama ne vėliau nei prekės pristatymo/atsiėmimo metu. Visa esminė informacija apie prekę ir jos savybes yra pateikiama Pardavėjo prekės aprašyme www.osmo.lt elektroninėje parduotuvėje. Įsigyjant prekes fizinėje OSMO parduotuvėje, prekės instrukcija, jeigu ji reikalinga atsižvelgiant į prekės pobūdį, bus pateikiama kartu su preke.
3.6. Kiekvienas Pirkėjo užsakymas saugomas www.osmo.lt duomenų bazėje Privatumo politikoje nustatyta tvarka.

 

  1. Pirkėjo teisės

4.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes bei užsisakyti paslaugas www.osmo.lt šių Taisyklių nustatyta tvarka.
4.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti užsakymo šių Taisyklių nustatyta tvarka.
4.3. Pirkėjas turi teisę atsisakyti Sutarties šių Taisyklių nustatyta tvarka.
4.4. Pirkėjas turi teisę pakeisti ar grąžinti įsigytas prekes Taisyklių nustatyta tvarka.
4.5. Pirkėjas turi kitų teisių, įtvirtintų šiose Taisyklėse, Privatumo politikoje ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose.

 

  1. Pirkėjo įsipareigojimai

5.1. Pirkėjas, naudodamasis www.osmo.lt, privalo vykdyti savo įsipareigojimus, laikytis šių Taisyklių, Privatumo politikos bei kitų sąlygų, aiškiai nurodytų www.osmo.lt, bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.
5.2. Pirkėjas privalo sumokėti už užsisakytas prekes ar paslaugas ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka. Pirkėjas pasirinkęs atsiimti prekes fizinėje OSMO Parduotuvėje, privalo tai padaryti per Taisyklėse nurodytus terminus.

 

  1. Pardavėjo teisės

6.1. Pardavėjas turi teisę iš anksto neįspėjęs Pirkėjo anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas, pasirinkęs Taisyklių 8.2.1 ar 8.2.2 punktuose numatytus apmokėjimo būdus, nesumoka už prekes per 3 (tris) darbo dienas.
6.2. Kai Pirkėjas pasirenka Taisyklių 8.2.3 punkte numatytą apmokėjimo būdą, Pardavėjas, per www.osmo.lt, iškilus neaiškumams dėl užsakyme pateiktos informacijos, turi teisę susisiekti su Pirkėju užsakyme nurodytais rekvizitais. Prekių pristatymo terminas tokiu atveju pradedamas skaičiuoti nuo susisiekimo su Pirkėju dienos. Pirkėjo užsakymas gali būti anuliuojamas neįspėjus iš anksto jei: i) jei Pardavėjui nepavyksta susisiekti su Pirkėju per 2 (dvi) darbo dienas po užsakymo pateikimo arba ii) jei Pirkėjas nepateikia Pardavėjui prašomos informacijos Pardavėjo nurodytu terminu arba iii) jei Pirkėjas nepateikia Pardavėjui sutikimo jo asmens duomenų tikrinimui.

 

  1. Pardavėjo įsipareigojimai

7.1. Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo užsakymus vykdyti šiose Taisyklėse nustatyta tvarka ir komunikuoti su Pirkėju jo nurodytais kontaktiniais duomenimis, kuriuos Pirkėjas nurodė pateikdamas savo užsakymą.
7.2. Pardavėjas įsipareigoja aiškiai ir suprantamai www.osmo.lt sistemoje suteikti Pirkėjui informaciją, įtvirtintą Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.228-7 straipsnyje.
7.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumą, Pirkėjo Asmens duomenis tvarkyti tik Taisyklių, Privatumo politikos ir Lietuvos Respublikos bei Europos Sąjungos teisės aktų nustatyta tvarka.
7.4. Pardavėjas įsipareigoja iki užsakymo pateikimo informuoti Pirkėją apie užsakymo įvykdymui reikšmingų www.osmo.lt funkcijų sustabdymą ar nutraukimą. Kai Pirkėjo užsakymas jau yra priimtas vykdyti, apie šio užsakymo įvykdymui reikšmingų www.osmo.lt funkcijų sustabdymą ar nutraukimą Pirkėjas informuojamas vienu iš Pirkėjo nurodytų kontaktinių duomenų (telefonu, sms žinute arba el. paštu).
7.5. Taisyklių numatytomis sąlygomis Pardavėjas įsipareigoja pateikti Pirkėjo užsakytas ir priimti Pirkėjo grąžinamas prekes.
7.6. Išimtiniais atvejais, esant objektyviai pagrįstoms aplinkybėms, kurių Pardavėjas negalėjo iš anksto numatyti ir kontroliuoti, prekių pristatymas gali vėluoti arba tapti neįmanomas. Tokiu atveju, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju dėl tolimesnio jo užsakymo vykdymo galimybių. Pardavėjas gali Pirkėjui pasiūlyti panašią arba analogišką prekę, kurią parduoda apie tai informuojant vienu iš Pirkėjo nurodytų kontaktinių duomenų (telefonu arba el. paštu). Pirkėjui nesutikus, kad konkreti OSMO prekė būtų pakeista kita parduodama panašia ar analogiška preke, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant grąžinti Pirkėjui jo sumokėtus pinigus ne vėliau kaip per 5 d.d., jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas, ir visais atvejais atšaukti užsakymą.
7.7. Tuo atveju, jeigu per 3 (tris) darbo dienas nuo pasiūlymo pateikimo, Pirkėjas vienu iš nurodytų kontaktų patvirtino, jog sutinka, kad prekė būtų pakeista į kitą prekę, Pardavėjas įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą ne vėliau kaip per 5 d.d., jei toks yra.
7.8. Pardavėjas, nesutikdamas su Pirkėjo reikalavimais, privalo ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Pirkėjo kreipimosi gavimo dienos, jeigu Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktai nenustato kitaip, pateikti Pirkėjui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą.
7.9. Pardavėjas įsipareigoja vykdyti kitas Taisyklėse, ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose Pardavėjui keliamas pareigas.

 

  1. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai

8.1. Prekių kainos www.osmo.lt nurodomos eurais, įskaitant tuo metu pagal teisės aktus galiojantį PVM dydį bei kitus mokesčius, jeigu tokie būtų taikomi.
8.2. Atsiskaityti už užsisakytas prekes Pirkėjas gali vienu iš šių būdų:
8.2.1. naudojantis elektronine bankininkyste;
8.2.2. banko pavedimu;
8.2.3. grynaisiais pinigais ar banko kortele prekių atsiėmimo metu;
8.2.4. kitais www.osmo.lt elektroninėje parduotuvėje nurodytais būdais.
8.3. Kai Pardavėjas gauna apmokėjimą už prekes, tik tada yra patvirtinamas prekių užsakymas.
8.4. Pirkėjas, patvirtindamas Taisykles, sutinka, kad prekių pirkimo dokumentai – PVM sąskaitos faktūros, kurios kartu yra ir prekėms taikomi garantijos dokumentai, jam gali būti pateikiamos elektroniniu būdu Pirkėjo registracijos formoje nurodytu elektroninio pašto adresu iš karto po užsakymo įvykdymo. PVM sąskaitose faktūrose nurodomi Pardavėjo rekvizitai, pasirinktos prekės, jų kiekis, suteikiamos nuolaidos, galutinė prekių kaina, įskaitant visus mokesčius, ir kiti buhalterinę apskaitą reglamentuojančių teisės aktų patvirtinti būtini pateikti duomenys.
8.5. Prekių kaina po to, kai Pardavėjas patvirtino užsakymą, keistis gali tik išimtiniais atvejais dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių objektyvių esminių priežasčių (esant šias priežastis pagrindžiantiems įrodymams). Jeigu kainos keitimo priežastys yra pagrįstos ir tokiu atveju Pirkėjas nesutinka įsigyti prekės nauja kaina, Pirkėjas gali atsisakyti užsakymo informuodamas apie tai Pardavėją per 2 (dvi) darbo dienas www.osmo.lt nurodytais kontaktais. Anuliavus užsakymą šiame punkte numatyta tvarka, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus ne vėliau kaip per 5 d.d. Kainos keitimo priežasčių pagrįstumas yra vertinamas kiekvienu konkrečiu atveju.

 

  1. Prekių pristatymas

9.1. Užsakydamas prekes Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš pageidaujamų užsakymo pristatymo būdų:
9.1.1. Pristatymas kurjeriu nurodytu adresu;
9.1.2. Pristatymas į artimiausią paštomatą;
9.1.3. Atsiėmimas fizinėje OSMO parduotuvėje Vilniuje, Savanorių pr. 178A.
9.2. Jei Pirkėjas užsakymo metu pasirenka prekių pristatymą nurodytu adresu paslaugą:
9.2.1. Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą;
9.2.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Priimant prekes būtina pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą). Jei Pirkėjas prekių pats nepriima nors prekės yra pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pardavėjas turi teisę perduoti prekes Pirkėjo nurodytu adresu esančiam kitam asmeniui, o Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam asmeniui;
9.2.3. Prekes pristato Pardavėjas arba jo kurjerių tarnyba.
9.3. Jei Pirkėjas užsakymo metu pasirenka prekių pristatymą į artimiausią paštomatą:
9.3.1. Pirkėjas gali atsiimti prekes viename iš jam patogių paštomatų. Neatsiėmus pristatyto užsakymo per tam tikrą laiką prekės bus grąžintos Pardavėjui;
9.3.2. Į paštomatą pristatytas prekes būtina atsiimti ne vėliau kaip nurodė kurjeris informuodamas Pirkėją elektroniniu paštu arba SMS žinute;
9.3.3. Užsakymo atsiėmimo pasirinktame paštomate paslauga neteikiama jeigu bendri iš  Pardavėjo užsakomų prekių matmenys neleidžia suteikti šios paslaugos.
9.4. Pirkėjas gali atsiimti savo užsakymą nemokamai fizinėje OSMO Parduotuvėje, Vilniuje, jei užsakymo metu pasirenka šį būdą:
9.4.1. Užsakymą būtina atsiimti ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas po to, kai Pardavėjas informavo Pirkėją elektroniniu paštu, kad prekes galima atsiimti;
9.4.2. Prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo arba asmuo, nurodytas užsakymo pateikimo metu. Atsiimant prekes, būtina su savimi turėti ir atsakingam darbuotojui pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).
9.5. Išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, kurių Pardavėjas negalėjo kontroliuoti ir protingai numatyti pirkimo–pardavimo sutarties sudarymo metu. Tokiu atveju, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo terminus bei kitas sąlygas.
9.6. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl trečiųjų asmenų, nesusijusių ir/arba nepriklausomų nuo Pardavėjo, kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
9.7. Prekių pateikimo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su kurjeriu, o prekių fizinio atsiėmimo OSMO Parduotuvėje atveju – su darbuotoju patikrinti siuntos ir prekės(-ių) būklę. Pirkėjui apžiūrėjus ir priėmus prekę(-es) yra laikoma, kad prekė(-s) yra perduota(-os) tinkamos būklės, be pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės(-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos prekės pakuotė išoriškai pažeista ir/ar prekė(-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo apie tai informuoti kurjerį, o prekių fizinio atsiėmimo Parduotuvėje atveju – OSMO darbuotoją.
9.8. Prekių atsitiktinio sugadinimo rizika pereina Pirkėjui nuo to momento, kai prekė perduota Pirkėjui.

 

  1. Prekių kokybės garantija ir tinkamumo naudoti terminas

10.1. Kiekvienos Pardavėjo parduodamos prekės savybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
10.2. Pardavėjo siūlomos įsigyti prekės yra tinkamos kokybės. Prekė atitinka vartojimo pirkimo pardavimo sutartį, jei:
10.2.1. prekė atitinka Pardavėjo pateiktą aprašymą ir turi tokias savybes kaip ir prekė, kurią Pardavėjas pateikė www.osmo.lt;
10.2.2. prekė tinkama naudoti tam, kam tokios paskirties prekės paprastai yra naudojamos;
10.2.3. prekė atitinka kokybės rodiklius, kurie įprastai yra būdingi to paties pobūdžio prekėms ir kurių Pirkėjas gali pagrįstai tikėtis pagal perkamos prekės pobūdį.
10.3. Elektroninėje parduotuvėje www.osmo.lt parduodamos prekės savo dydžiu, atspalviu, ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, atspalvio ar kitų parametrų dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių ar kitų techninių priežasčių, nepriklausančių nuo Pardavėjo valios. Produktų ir jo turimų atspalvių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Originalių produktų atspalviai, paskirtis ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose. Pirkėjui visada rekomenduojama perskaityti prekės aprašymą, o norint išsirinkti tinkamiausią norimą atspalvį, tai padaryti atvykus į fizinę OSMO parduotuvę Vilniuje, adresu Savanorių pr. 178A.
10.4. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo vartotojų teisių, kurias įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, jiems nustato teisės aktai.
10.5. Tais atvejais, kai remiantis teisės aktais konkrečių prekių atžvilgiu nustatomas tam tikras tinkamumo naudoti terminas, Pardavėjas įsipareigoja tokias prekes parduoti Pirkėjui taip, kad jam būtų suteikta reali galimybė tokiomis prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo naudoti termino pabaigos.

 

  1. Teisė atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties

11.1. Teisė atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, prekes įsigijus www.osmo.lt elektroninėje parduotuvėje:
11.1.1 Pirkėjas nenurodydamas priežasties per 14 (keturiolika) dienų turi teisę atsisakyti nuotoliniu būdu sudarytos prekių pirkimo-pardavimo sutarties pranešdamas apie tai Pardavėjui. Atkreipiame dėmesį, kad šia teise Pirkėjas negali pasinaudoti sudarius vieną iš Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje išvardintų sutarčių dėl:
11.1.1.1. prekės, kuri pagaminta pagal Pirkėjo nurodytas specifikacijas arba aiškiai pritaikyta jo asmeninėms reikmėms;
11.1.1.2. jei supakuota prekė yra nebetinkama grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, kuri buvo pilnai išpakuota ir atidaryta ją pristačius;
11.1.1.3 dėl paslaugų, kurios Pirkėjui buvo pilnai suteiktos, jeigu prieš paslaugų teikimą buvo gautas aiškus Pirkėjo sutikimas, tokiu atveju jis neteka teisės atsisakyti sutarties, kai Pardavėjas pilnai ją įvykdys.
11.2. Pardavėjo taikoma papildoma pinigų grąžinimo garantija:
11.2.1. Praėjus 14 (keturiolikai), tačiau nepraėjus 30 (trisdešimties) dienų terminui nuo prekės pristatymo ar atsiėmimo dienos, Pirkėjas turi teisę pasinaudoti papildoma Pardavėjo Pirkėjui suteikiama pinigų grąžinimo garantija, jei visos grąžinamos prekės yra su autentiškomis etiketėmis, originalia pakuote, t.y. prekės nepraradusios tokios išvaizdos, kokia buvo parduotos. Pardavėjas turi teisę konkrečios prekės aprašyme www.osmo.lt numatyti papildomos pinigų grąžinimo garantijos laikotarpį;
11.2.2. Apie ketinimą pasinaudoti šia garantija (jei ji taikoma konkrečiai prekei), Pirkėjas privalo pranešti per Pardavėjo nustatytą tokios garantijos terminą, skaičiuojamą nuo prekės perdavimo Pirkėjui dienos. Pranešimas siunčiamas el. paštu info@osmo.lt, pranešime privaloma nurodyti grąžinamas prekes;
11.2.3. Jei pranešama per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės perdavimo Pirkėjui dienos, taikomos Taisyklių 11.1 punkto nuostatos;
11.2.4. Jei pranešama pasibaigus 14 (keturiolikos) kalendorinių dienų laikotarpiui, tačiau ne vėliau kaip per Pardavėjo nustatytą papildomos pinigų grąžinimo garantijos galiojimo terminą nuo prekės perdavimo Pirkėjui dienos (jei Pardavėjas taiko papildomą pinigų grąžinimo garantiją);
11.2.5. Pirkėjui tenka visos su prekės grąžinimu susijusios išlaidos ir rizika. Visais atvejais prekė privalo būti grąžinta Pardavėjui nepasibaigus papildomos pinigų grąžinimo garantijos laikotarpiui, skaičiuojamam nuo prekės pristatymo ar atsiėmimo dienos;
11.2.6. Pirkėjas turi teisę grąžinti prekes atsiųsdamas jas www.osmo.lt elektroninėje parduotuvėje nurodytu adresu arba pristatydamas jas į fizinę OSMO Parduotuvę ir taip perduodamas Prekes tiesiogiai Pardavėjui.
11.2.7. Pardavėjo taikoma papildoma pinigų grąžinimo garantija pasinaudoti negalima, jei užsakytos šios prekės:
11.2.7.1. OSMO dovanų kuponai;
11.2.7.2. supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos, higienos ar netinkamumo tolimesniam naudojimui priežasčių;
11.2.7.3. prekės, kurios buvo paruoštos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, arba kurios dėl savo savybių po jų pateikimo Pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl šių savybių praradimo (netekimo), yra greitai gendančios arba baigiasi jų galiojimo laikas.
11.3. Tinkamos kokybės prekių keitimo ir grąžinimo taisyklės, įsigijus prekes fizinėje OSMO parduotuvėje:
11.3.1. Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių perdavimo jam dienos pakeisti įsigytas prekes analogiškomis kitokių talpų, atspalvių ar komplektiškumo prekėmis. Jeigu keičiant prekes susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas. Pirkėjo pranešimas apie norą pasinaudoti šio Taisyklių punkto numatyta teise su nurodytomis grąžinamomis prekėmis siunčiamas el. paštu ino@osmo.lt;
11.3.2. Tuo atveju, jeigu prekės buvo įsigytos fizinėje OSMO parduotuvėje ir Pirkėjo netenkina įsigytų prekių talpa, atspalviai ar komplektiškumas, prekės keičiamos ir grąžinamos remiantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“. Per Taisyklių 11.3.1 punkte numatytą terminą Pirkėjas turi teisę pakeisti ir grąžinti norimas prekes;
11.3.3.  Gavęs prekes Pardavėjas įsipareigoja pakeisti jas tomis pačiomis prekėmis tik Pirkėjo nurodytos talpos, atspalvio ar komplektiškumo. Jeigu Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, jis grąžina Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie norą pasinaudoti šia teise, o jei Prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui, šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos;
11.3.4. Pinigai už prekę grąžinami Pirkėjui tokiu pačiu būdu, kokiu Pirkėjas mokėjo už prekę jos įsigijimo metu, nebent Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip. Pirkėjas visais atvejais turi teisę reikalauti, kad pinigai būtų grąžinti į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.
11.4. Pasinaudojus Taisyklių 11.1.-11.3 punktuose įtvirtintomis teisėmis Pirkėjui grąžinama: sumokėti pinigai už įsigytą prekę(-es) bei prekių pristatymo išlaidos (prekių grąžinimo išlaidos Pirkėjui nėra grąžinamos).
11.5. Jei Pirkėjas www.osmo.lt įsigijo prekių komplektą, jis privalo grąžinti Pardavėjui visą prekių komplektą, t.y. Pirkėjas prekių grąžinimui numatytomis teisėmis gali pasinaudoti tik visų komplekte esančių prekių atžvilgiu.

 

  1. Netinkamos kokybės prekių keitimo ir grąžinimo tvarka

12.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Taisyklėse įtvirtinta tvarka bei atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus.
12.2. Jeigu Pirkėjas įsigijo netinkamos kokybės prekę, Pirkėjas turi teisę reikalauti vieno iš šių teisių gynimo būdų:
12.2.1. kad Pardavėjas neatlygintinai per protingą terminą pašalintų prekės trūkumus, jei trūkumus įmanoma pašalinti;
12.2.2. kad būtų atitinkamai sumažinta pirkimo kaina;
12.2.3. kad prekė būtų pakeista analogiška tinkamos kokybės preke, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli arba jie atsirado dėl Pirkėjo kaltės;
12.2.4. atgauti sumokėtus pinigus ir atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, kai netinkamos kokybės prekės pardavimas yra esminis užsakymo pažeidimas.
12.3. Jeigu prekė neatitinka kokybės reikalavimų, pirmiausiai Pirkėjas turi teisę reikalauti, kad būtų užtikrinta tinkama prekės kokybė, o to nepavykus įgyvendinti, reikalauti, kad būtų proporcingai sumažinta prekės kaina arba vienašališkai nutraukti pirkimo–pardavimo sutartį. Kad būtų užtikrinta tinkama prekės kokybė, Pirkėjas turi teisę pasirinkti reikalauti prekę pakeisti analogiška, išskyrus atvejus, kai reikalavimo nebūtų įmanoma įvykdyti arba Pardavėjas dėl to patirtų neproporcingų išlaidų, palyginti su išlaidomis kitam reikalavimui įgyvendinti, atsižvelgiant į visas aplinkybes, įskaitant prekės vertę, jeigu prekė neturėtų trūkumų.
12.4. Pirkėjas turi teisę reikalauti proporcingai sumažinti prekės kainą arba nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį tik tuo atveju, jeigu:
12.4.1. Pardavėjas prekės nepakeitė;
12.4.2. prekės trūkumas yra esminis.
12.5. Pirkėjas neturi teisės nutraukti pirkimo-pardavimo sutarties, jei prekės trūkumas yra nedidelis ir neesminis.
12.6. Pirkėjui norint grąžinti prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
12.6.1. pranešti apie tai Pardavėjui el. paštu info@osmo.lt, Pranešime privaloma nurodyti kokia(-ios) prekė(-s) bus grąžinamos;
12.6.2. el. laiške pateikti prekių įsigijimo dokumentą ir/ar užsakymo numerį;
12.6.3. pateikti laisvos formos prašymą ir pateikti jį Pardavėjui.
12.7. Pirkėjas įsipareigoja padengti užsakymo pristatymo bei prekės grąžinimo išlaidas. Jei prekės grąžintos dėl netinkamos kokybės, tik tuo atveju Pardavėjas grąžina Pirkėjui jo patirtas pristatymo ir grąžinimo išlaidas.
12.8. Pinigai Pirkėjui grąžinami nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 5 d.d. po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie netinkamos kokybės prekę, o jei prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos. Pinigai už prekę grąžinami Pirkėjui tokiu pačiu būdu, kokiu Pirkėjas mokėjo už prekę jos įsigijimo metu, nebent Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip. Pirkėjas visais atvejais turi teisę reikalauti, kad pinigai būtų grąžinti į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.
12.9. Negrąžinami pinigai už tas prekes, kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos (paveiktos cheminėmis medžiagomis, vandeniu, atvira ugnimi, aukšta temperatūra, aštriais objektais ir t.t.), arba jeigu buvo pažeistos prekės naudojimo ar saugojimo taisyklės, arba prekės naudotos netinkamai ar ne pagal paskirtį.

 

  1. Prekių keitimas ir grąžinimas pristačius ne tas prekes

13.1. Jei Pirkėjui buvo pristatytos ne tos prekės, Pirkėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau nei per 7 (septynias) darbo dienas, informuoti apie tai Pardavėja  el. paštu info@osmo.lt arba paskambinęs telefono numeriu +370 611 47 999. Gavę informaciją apie pristatytas ne tas prekes, OSMO įsipareigoja paimti iš Pirkėjo netinkamas prekes ir jas pakeisti tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi užsakytų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę (-es) sumokėtus pinigus. Pinigai Pirkėjui grąžinami nedelsiant bet ne vėliau kaip per 5 d.d. po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie tai, kad buvo gautos ne tos prekės, o jei Prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos. 
13.2. Prekių ir pinigų grąžinimo tvarka numatyta Taisyklių 14 punkte.

 

  1. Bendros prekių ir pinigų grąžinimo taisyklės

14.1. Dėl prekių, pirktų iš Pardavėjo, grąžinimo (nepriklausomai nuo grąžinimo pagrindo) Pirkėjas turi teisę kreiptis tiesiogiai į www.osmo.lt.
14.2. Visos dovanos, kurios buvo pateiktos kartu su įsigyta preke, turi būti grąžintos tuo pat metu, kai yra grąžinama Pirkėjo įsigyta prekė.
14.3. Grąžindamas prekes Pirkėjas privalo nurodyti siuntėjo adresą ir tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Prekė laikoma tinkamai supakuota tada, kai ji yra įdėta į papildomą išorinę pakuotę (įdėta į dėžutę, maišelį, apvyniota popieriumi ir pan.) ir ši pakuotė yra sandariai uždaryta (pavyzdžiui, užklijuota). Jei grąžinamos prekės yra dužios ar trapios, jos turi būti papildomai apsaugomos nuo smūgių apvyniojant kelių sluoksnių popieriumi, audeklu arba burbuline pakavimo plėvele ir tada įdedamos į išorinę siuntinio pakuotę (dėžutę, maišelį, popierių). Pardavėjas neatsako už siuntinius, kurie Pirkėjo buvo išsiųsti netinkamai supakuoti, netinkamai nurodžius adresą, taip pat jei siuntiniai buvo prarasti ar sugadinti grąžinimo Pardavėjui metu.
14.4. Grąžinti Prekes Pirkėjas gali pristatydamas į OSMO fizinę parduotuvę arba išsiųsdamas jas tiesiogiai Pardavėjui. Prekes Pardavėjui reikia grąžinti adresu, kuris nurodomas Pardavėjo Pirkėjui pateiktoje sąskaitoje faktūroje arba www.osmo.lt. Sunkių prekių pristatymo (prekių kokybei įvertinti, keisti, taisyti ar grąžinti) Pardavėjui tvarką ir sąlygas Pirkėjas su Pardavėju atskirai suderina telefonu arba el. paštu info@osmo.lt arba Pirkėjas jas pats pristato tiesiogiai Pardavėjui.
14.5. Pinigai už prekę grąžinami Pirkėjui tokiu pačiu būdu, kokiu Pirkėjas mokėjo už prekę jos įsigijimo metu, nebent Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip. Pirkėjas visais atvejais turi teisę reikalauti, kad pinigai būtų grąžinti į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.

 

  1. Atsakomybė

15.1. Pirkėjas atsako už neteisėtus veiksmus, atliktus naudojantis www.osmo.lt.
15.2. Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų saugojimą ir/ar perdavimą tretiesiems asmenims. Jei www.osmo.lt teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie asmeninės Pirkėjo paskyros naudodamasis jo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.
15.3. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis ir Privatumo politika nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

 

  1. OSMO taikomos rinkodaros priemonės

16.1. Pardavėjas savo nuožiūra www.osmo.lt gali inicijuoti įvairias akcijas.
16.2. OSMO pasilieka teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet kokie akcijų sąlygų pakeitimai ar panaikinimas galioja nuo pakeitimų (panaikinimo) priėmimo momento.

 

  1. Apsikeitimas informacija

17.1. Visa komunikacija, susijusi su prekių įsigijimu naudojantis elektronine parduotuve www.osmo.lt, vyksta www.osmo.lt nurodytais kontaktais.
17.2. OSMO šių Taisyklių, www.osmo.lt naudojimosi taisyklių ir Privatumo politikos numatyta tvarka visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos metu ar užsakant prekes nurodytu elektroninio pašto adresu.

 

  1. Baigiamosios nuostatos

18.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
18.2. Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
18.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
18.4. Tuo atveju, jei Pirkėjas nesutinka su Pardavėjo parengtu ir perduotu atsakymu į Pirkėjo rašytinę pretenziją, savo prašymą/skundą dėl www.osmo.lt įsigytos prekės iš Pardavėjo Pirkėjas (fizinis asmuo, vartotojas) gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr.